Facebook, Google+, Youtube, Twitter

Η Plus+ σας προσφέρει τη δυνατότητα να αποκτήσετε μια δυναμική παρουσία στο διαδίκτυο και στην αγορά που απευθύνεστε, μέσω του social media marketing (SMM). Εκμεταλλευτείτε τις ευκαιρίες έμμεσης και δωρεάν διαφήμισης που προσφέρουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Youtube, Twitter, Blogs κλπ.) και αποκτήστε μια ισχυρότερη επαφή με τους υπάρχοντες και υποψήφιους πελάτες σας.


Social media

Ο όρος μέσα κοινωνικής δικτύωσης (ή αλλιώς social media) αναφέρεται στα μέσα αλληλεπίδρασης ομάδων ανθρώπων μέσω διαδικτυακών κοινοτήτων. Είναι οι ιστοσελίδες αυτές, όπου οι χρήστες δημιουργούν εικονικά προφίλ, έρχονται σε επαφή με φίλους και παλιούς συμμαθητές, γίνονται μέλη σε ομάδες κοινών ενδιαφερόντων, ανταλλάσσουν απόψεις και ανησυχίες, επισκέπτονται σελίδες άλλων χρηστών και χρησιμοποιούν πλήθος εφαρμογών (κουίζ, παιχνίδια). Παράδειγμα τέτοιων σελίδων: facebook, ΜySpace, twitter κτλ.

 

Τι εννοουμε λεγοντας Social Media Marketing (SMM);

Ο όρος Social Media Marketing (SMM) αναφέρεται στις ενέργειες με τις οποίες προβάλουμε την επιχείρησή και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Youtube, Twitter κλπ.), έχοντας ως κύριο στόχο τη “word of mouth” (από στόμα σε στόμα) διαφήμιση της επιχείρησης και των προϊόντων ή των υπηρεσιών της, δημιουργώντας παράλληλα έναν ισχυρό δεσμό ανάμεσα στους πελάτες και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της επιχείρησης.

Πώς το Social Media Marketing (SMM) μπορεί να βοηθήσει την επιχείρηση σας;

  • Brand Building & Awareness: Δημιουργήστε μια ισχυρή παρουσία στο διαδίκτυο, αυξάνοντας την αναγνωρισιμότητα, τη φήμη και την αξιοπιστία των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας.
  • Customer Interaction: Δημιουργήστε τα κατάλληλα ερεθίσματα κοινωνικής ενασχόλησης και δείτε το κοινό σας να συζητά και να ασχολείται ολοένα και περισσότερα με τα προϊόντα – υπηρεσίες σας.
  • Customer Feedback: Μάθετε τι συζητούν και σκέπτονται οι πελάτες σας για τα προϊόντα – υπηρεσίες που προσφέρετε. Προλάβετε να διορθώσετε έγκαιρα τυχόν ατέλειες και λάθη.
  • Customer Relationship Management & Support: Συλλέξτε πολύτιμες πληροφορίες και τάσεις των πελατών σας και υποστηρίξτε τις ανάγκες τους.
  • Community Building: Δημιουργήστε τη δική σας διαδικτυακή κοινότητα η οποία θα συζητά και θα εξαπλώνει τη φήμη σας.
  • New Product Ideas: Με τις πληροφορίες που συλλέγετε μέσω των ενεργειών social media marketing (SMM), ανακαλύψτε βελτιώσεις για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, θωρακίζοντας την αξιοπιστία τους.